1. Sklep dostarcza swoje produkty bez wad.
  2. Wszelkie występujące problemy techniczne, nieprawidłowości w działaniu sklepu bądź zakupionych produktów powinny być zgłaszane w formularzu kontaktowymhttps://mytanksensor.pl/pl/pomoc/kontakt , bądź poprzez adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Zgłoszenia mogą być przesyłane przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, ale rozpatrywane będą w godzinach pracy biura Sklepu, tzn. od 9 do 17 w dni robocze.
  4. Termin na rozpatrzenie zgłoszenia wynosi 3 dni robocze od momentu uzyskania dostępu do serwisu Klienta o którym mowa w pkt. 7.
  5. W przypadku, gdy zakupiony produkt nie działa zgodnie z opisem, Klient powinien ponownie przeczytać instrukcję obsługi produktu i upewnić się, że wszystkie punkty zostały wykonane prawidłowo
  6. Jeżeli ponowne uruchomienie produktu wg instrukcji nie rozwiąże problemu powinien on zostać zgłoszony w trybie wskazanym w punkcie 2.
  7. Błąd zostanie sprawdzony przez dział serwisowy Sklepu. W celu weryfikacji i naprawy błędu Klient powinien zapewnić dostęp do swojego komputera poprzez jedyn z powszechnych systemów współdzielenia ekranu.
  8. Po zapewnieniu dostępu opisanego w pkt 7 błąd zostanie naprawiony lub dział serwisu wyśle rekomendacje dotyczące działań wymaganych po stronie Klienta lub administratora serwera w celu usunięcia błędu.
  9. Jeżeli produkt po ponownym użyciu nadal nie działa poprawnie, system teleinformatyczny Klienta wraz ze sprzętem komputerowym jak i oprogramowaniem spełniają wszystkie wymagania do pracy z Systemem MyTankSensor wymienione w pkt II.3 oraz wymienione w opisie produktu, a procedura serwisowa opisana w punktach 2-8 niniejszego działu nie usunęła błędu nastąpi zwrot kosztów zakupu zgodnie z zasadami z opisanymi w dziale X niniejszego regulaminu.
  10. Jeżeli Klient nie zgadza się z odpowiedzią na reklamację istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń do których należą, m.in.:
    • zapis na Sąd Polubowny
    • mediacja
    • mediacja prowadzona przez Izbę Handlową
    • możliwość skorzystania z porady rzecznika konsumentów